0

Nongshim's Shin Ramyun-ны сурталчилгаа дэлхий даяар шуугиан тарьж, ердөө нэг сарын дотор YouTube дээр нийт 146 сая үзэлттэй болжээ. Энэ нь Nongshim's Shin Ramyun-ны сурталчилгааны түүхэн дэх хамгийн өндөр үзэлт болжээ.
Шинжээчид уг сурталчилгааны алдартай байдлыг охидын хамтлагийг Nongshim's Shin Ramyun-ны сурталчилгаанд тоглуулсантай холбон тайлбарлаж байна.
Nongshim's Shin Ramyun-ын мэдээлснээр, өнгөрсөн сарын 19-нд Nongshim's Shin Ramyun YouTube байрлах өөрийн сувагтаа 30 секундын сурталчилгаагаа байршуулж тухайн өдрийн өглөөний 11 цагийн байдлаар ойролцоогоор 144 сая хандалт авсан байна. Мөн энэ сарын 11-нд Солонгосын дотоодын сувагт байршуулсан видео нь ердөө хоёр долоо хоногийн дотор 14.1 сая гаруй үзэлт цуглуулсан байна.
Энэхүү сурталчилгааны амжилтыг Nongshim's Shin Ramyun урт хугацааны брэндийн хүчтэй байдал болон “AESPA” охидын хамтлагийн дэлхийн нөлөөний хослолтой холбон тайлбарлаж байна. Энэ нь Nongshim's Shin Ramyun охидын хамтлаг “AESPA”-г Shin Ramyun брэндийн дэлхийн элч төлөөлөгчөөр томилсон анхны тохиолдол юм.
Nongshim's Shin Ramyun 1991 онд Солонгосын дотоодын зах зээлд тэргүүлснээс хойш бараг 40 жилийн турш байр сууриа хадгалсаар ирсэн. Мөн “AESPA” охидын хамтлаг нь Солонгос төдийгүй Хойд Америк, Европ, Азид олон мянган фенүүдтэй.
1990-ээд оны Британийн поп хамтлаг болох “Spice Girls” хамтлагийн хит дуу болох " Spice Up Your Life" дуу нь “AESPA” хамтлагийн шинэчилсэн хувилбар ажээ.
Энэхүү кампанит ажил нь гадаад зах зээлд чиглэсэн дэлхийн төсөл гэдгээрээ чухал ач холбогдолтой аж. Зар сурталчилгааг голчлон АНУ, Хятад, Япон, Европ, Зүүн Өмнөд Ази зэрэг томоохон экспортын зах зээлд цацаж байна. Богино хэмжээний видео болон олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн тархалтыг харгалзан үзвэл бодит сурталчилгаа албан ёсны тооноос их байх магадлалтай.
Nongshim's Shin Ramyun нь зар сурталчилгааны амжилттай уялдуулан бүтээгдэхүүний стратеги баримталж байна. “AESPA” охидын хамтлагийн гишүүдийн зургийг багтаасан " Shin Ramyun-Аеspa тусгай багц"-ыг Хятад, Солонгос, Австрали болон бусад оронд гаргасан. Мөн хамтлагийн гишүүд тус бүрийн зургийг оруулсан гар бичмэл, фото картуудыг хийжээ.
Nongshim's Shin Ramyun өмнө нь Netflix-ийн "K-Pop чөтгөрийн анчид" хүүхэлдэйн кинотой хамтран ажиллах зэрэг маркетингийн ажлуудаа идэвхтэй хийдэг байна.
Nongshim's Shin Ramyun-ны шинэ сурталчилгааны үр дүнд хувьцааны үнэд нь ч өөрчлөлт оржээ. Солонгосын биржийн мэдээлснээр, Nongshim's компанийн хувьцааны ханш энэ сарын 24-нд 444,500 вонд хүрч, 2.54%-иар өссөн нь амжилт гаргажээ.
Хуваалцах:
Анхаар! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу.
Одоогоор сэтгэгдэл бүртгэгдээгүй байна.